Stoccata Vincente, La
Tento film přináší poprvé na filmové plátno skutečný příběh mistra světa v šermu Paola Pizza. Snímek vypráví příkladný příběh o sportu, vykoupení, houževnatosti a odhodlání, protože Paolo Pizzo, dvojnásobný mistr světa v šermířské specializaci, musel čelit nejdůležitější výzvě svého života, a to boji s nádorem na mozku, když mu bylo pouhých 14 let.