Holokaust v plné hrůze
Myslíme si, že známe úplný rozsah holokaustu. Neznáme. Týmy vyšetřovatelů pracují na tom, aby odhalily skutečný rozsah holokaustu.
Myslíme si, že známe úplný rozsah holokaustu. Neznáme. Před tábory smrti tu byly miliony lidí, kteří byli zavražděni při holokaustu kulkou, který se přehnal přes východní Evropu. Nikdo neví, kolik jich bylo zabito a mrtví nebyli nikdy nalezeni. Týmy vyšetřovatelů nyní využívají forenzní analýzu a nejmodernější technologii, aby určily skutečný rozsah holokaustu.