Babe, Ferdy a paní Hoggettová se vydávají na odvážnou výpravu do velkého města, kde se navzdory neuvěřitelným překážkám dokážou spřátelit i s nepřáteli, vydělat dost peněz na záchranu farmy a propojit dva odlišné světy v jeden. Znovu je to právě laskavé a vytrvalé srdce prasátka Babe, které dokáže zázraky.