Silent Hours
Během čtyř nocí jsou brutálně zavražděny tři ženy a soukromý detektiv John Duval, bývalý důstojník námořní rozvědky, se stává hlavním podezřelým. Musí závodit s časem, aby očistil své jméno a odhalil skutečného sériového vraha v tichých ulicích Portsmouthu.