Největší showman
Hugh Jackman hraje hlavní roli v tomto velkolepém a originálním muzikálu inspirovaném ambicemi a představivostí P.T. Barnuma a oslavujícím zrození showbyznysu a splněných snů.
Originální muzikál inspirovaný životem P. T. Barnuma s Hughem Jackmanem v hlavní roli. Barnum byl vizionář, který se z nuly vypracoval na tvůrce „největší show pod sluncem“, velkolepé podívané a oslavy jeho neskutečné představivosti, která uchvátila diváky po celém světě.