The Footballer, His Wife & the Crash
Smrt bývalé hvězdy Premier League Jlloyda Samuela vyvolá u jeho ženy pochybnosti, zda svého muže vůbec znala. Vyjde totiž najevo, že fotbalista vedl dvojí život. Emma Samuel odhaluje, jak se jejich fotbalový sen změnil v noční můru.