Kluci na povel
Po podivné nehodě s chytrým telefonem Zoey objeví kouzelnou aplikaci, která dokáže ovládat kluky v jejím životě.
Když se Zoeyina matka znovu vdá, Zoey se ocitne v chaotickém domě s hlučným nevlastním otcem a třemi nezvladatelnými nevlastními bratry. Po podivné nehodě s chytrým telefonem Zoey zjistí, že má kouzelnou aplikaci, která dokáže ovládat kluky v jejím životě. Nadšená možností udělat si ve svém světě pořádek začne Zoey klukům ve svém životě přikazovat, aby se chovali lépe, ale brzy zjistí, že když klukům nedovolíte, aby byli kluky, projeví se to zase někde jinde.