Almost Home
Teenager s matkou se těší na návrat na Zemi. Těsně před přistáním se ale dozví, že na planetě řádí nebezpečný virus. Stojí před těžkou volbou: přistát, nebo zůstat uvěznění ve stísněné vesmírné lodi?