Private Practice
Lékaři Seaside Health and Wellness pracují s pacienty, jejichž zdravotní potřeby často představují morální a etická dilemata. V práci se možná neshodnou, ale na konci dne jsou nejlepšími přáteli.
Lékaři Seaside Health and Wellness pracují na nejtěžších případech, u pacientů, jejichž zdravotní potřeby často představují morální a etická dilemata. I když mohou v práci vášnivě nesouhlasit a jejich osobní život může komplikovat záležitosti, na konci dne jsou nejlepšími přáteli, vždy připraveni být tu jeden pro druhého. Doktorka Addison Montgomery je chirurg, která se specializuje na neonatologii, doktor Sam Bennett je internista a doktor Jake Reilly je specialista na reprodukční lékařství. Doktorka Violet Turner a doktor Sheldon Wallace jsou psychiatři, zatímco doktorka Amelia Shepherd je neurochirurg. Doktorka Charlotte Kingová je sexuoložka na klinice, ale její hlavní prací je ředitelka St. Ambrose Hospital. Je také vdaná za doktora Coopera Freedmana, který je pediatrem.