The End of an Era
Taylor vzpomíná na přípravy a zkoušky před turné a na přípravy na vystoupení ve Wembley Stadium.
Taylor využila dvouměsíční přestávku k aktualizaci turné a přidala „THE TORTURED POETS DEPARTMENT“.
Při návratu do USA Taylor vzpomíná na svou minulost a plánuje několik nových překvapení.
Taylor vzpomíná na své akustické sety a vítá na pódiu Travise Kelceho a Sabrinu Carpenterovou.
Taylor prozrazuje, jak ji inspirovala rodina, a představuje účinkující, kde je i Gracie Abrams.
Taylor přemýšlí o úspěchu a dopadu turné The Eras Tour, když se loučí s fanoušky ve Vancouveru.