Le censeur des rêves
Každou noc řídí Cenzor a jeho tým sny ženy Yoko. Každou noc se snaží co nejlépe potlačit bolestné myšlenky vyvěrající z jejího podvědomí. Jedné noci ale nic nejde podle plánu.