Husí kůže: Zmizení
Když jsou dvojčata Devin a Cece poslána na léto do brooklynského Gravesendu za svým rozvedeným otcem, vědcem Anthonym Brewerem, musí se spojit s novými přáteli, aby zachránili čtvrť před dlouho dřímající hrozbou.
Anthony pokračuje ve svém výzkumu, Trey se mezitím vloupe do jeho laboratoře a rozpoutá hrůzy.
Cece se úzkostlivě snaží udržet si svou dokonalou image, což vyústí ve svízelnou situaci.
CJ spatří v Anthonyho domě něco strašlivého, avšak jeho přátelé a rodina mu to nevěří.
Teenageři odhalí nové šokující důkazy o 30 let starém zmizení – a o svých rodičích.