Tierra Incognita: Utajená země
Eric se vrátí do Cabo Qwert, aby vyřešil záhadu zmizení svých rodičů. V městečku se setká s přáteli i nepřáteli a bude muset odkrýt tajemství tamějšího strašidelně-zábavního parku.
Eric se vrátí do svého rodného městečka, aby vyřešil záhadu zmizení svých rodičů před 8 lety. Vychovávají ho prarodiče z matčiny strany spolu s jeho sestrou, ale rozhodne se utéct z domu a žít ve strašidelně-zábavním parku, který patřil jeho rodičům a byl posledním místem, kde byli viděni naživu. V městečku se Eric setká se třemi lidmi, kteří na jeho cestě sehrají klíčovou roli: s Pablem, nejlepším kamarádem z dětství, jehož přátelství se ukáže jako bezpodmínečné; s Lilou, dívkou, která Erica vždycky přitahovala; a se svou tetou Karmen, která mu ukáže, že bude schopen vypátrat pravdu jedině tehdy, když bude mít podporu své rodiny. Současně s jeho návratem dojde v městečku k uvolnění neznámé síly, která útočí na jeho obyvatele. Jedině s pomocí svých přátel a rodiny bude mít Eric šanci vyřešit všechny záhady ukrývající se v zábavním parku.
Ericovi se podaří osvobodit Julii z noční můry, ale Pablo, Liang a Uma se na něj rozzlobí.