„Milé laskavosti“ od režiséra Yorgose Lanthimose je třídílný příběh o muži bez volby, který se snaží převzít kontrolu nad svým životem; o policistovi znepokojeném manželkou, která se po domnělém utonutí na moři vrátí jako jiný člověk; a o ženě, která je odhodlaná najít někoho výjimečného se zvláštními schopnostmi, jež je předurčena stát se duchovním vůdcem.