dokumentární, hudební
Rockový dokument, který popisuje fanouškovský fenoménprostřednictvím života dýdžeje Luise Le Nuita (Barcelona), nejoddanějšího a nejsympatičtějšího fanouška Stevena Patricka Morrisseyho (The Smiths). Dokument zkoumá osobní vývoj Le Nuita jako dýdžeje a Morrisseyho hudební kariéru, stejně jako proměnu barcelonské indie scény.