Stealing Van Gogh
Andrew Graham-Dixon se pouští do konfrontace se světem vysokého umění a organizovaného zločinu, aby odhalil skutečný příběh, který se skrývá za největší krádeží umění 21. století.
Andrew Graham-Dixon se pouští do konfrontace se světem vysokého umění a organizovaného zločinu, aby odhalil skutečný příběh, který se skrývá za největší krádeží umění 21. století. V prosinci 2002 ukradli zkušení profesionální zloději při brutální a opovážlivé loupeži dva nedocenitelné a historicky významné obrazy z Van Goghova muzea v Amsterdamu. Co se však s mistrovskými díly stalo a jaký užitek z nich mají zločinci, kteří je nikdy nemohou prodat ani vystavit, není známo. Andrew cestuje po Evropě, pohybuje se mezi světem vysokého umění a přízemní kriminality a setkává se s policií, státními zástupci a odborníky na umění, aby zjistil, jak svět násilného a organizovaného zločinu využívá kradená umělecká díla.