First Class Chefs: Family Style
Prvotřídní kuchaři: Family Style je soutěž ve vaření pro celou rodinu! Každý týden se utkají týmy členů dvou rodin, aby vytvořily chutný a zdravý pokrm.
Madz & Dadz jsou zpět, tentokrát soutěží proti Jamiemu a jeho tetě v týmu Salt & Pepper.
Tým Naseem připravuje asijský pokrm, zatímco The Freiburg Foodies vaří krémovou německou pochoutku.