Booba: Food Puzzle
Oblíbený Booba se stává šéfkuchařem a moderátorem kuchařské show. Přidejte se k němu, rodičům či kamarádům a vařte s ním, Twinkle a Spikem zábavná a chutná jídla. Boobova zvědavost, impulzivnost a divoká představivost zaručují skvělou zábavu.
S kapitánem Boobou na plavbu kuchyní! Čeká vás ovocné souostroví i moře plné croissantů.
Booba a Twinkle mění velikonoční vajíčka na zábavné dekorace na toastu a vytvářejí tak chutný pokrm.
Se strojvedoucími Boobou a Twinkle se dnes vydáme taco vlakem do slunného Mexika!