Muži v černém
Agenti K a J jsou Muži v černém. Patří k supertajné organizaci, která na Zemi dohlíží na mimozemšťany. Zrovna se ale zapletou do smrtícího plánu mezigalaktického teroristy (Vincent D'Onofrio), který chce na naší planetě zavraždit dva velvyslance ze znepřátelených galaxií.