Goofyho gymnastika
Goofy ve snaze stát se fit využije instruktážní nahrávku a sportovní náčiní, včetně několika činek, bradel a lan. Přitom zničí podlahu, nechá se vymrštit do vzduchu a vypadne z okna, načež skončí uznale za figurínou svalnatého muže, kterým se chtěl stát.