drama, romantický
Půl roku po náhlém rozchodu se Deniz a Güneş náhodou potkají během plánování svatby. Téhož večera se na obou jejich telefonech objeví tajemná zpráva, díky níž se vydají na cestu, jež jim změní život a přivede je k tomu, aby se vyrovnali s chybějícími střípky své minulosti a znovu objevili, co láska skutečně znamená.
Půl roku po bolestivém rozchodu dostanou Güneş a Deniz těsně před svatbou stejnou tajemnou zprávu, podle níž jsou jmenováni spoludědici záhadného domu v Kappadokii. Güneş, hvězda sociálních sítí, doufá, že dědictví pomůže financovat sny její sestry. Deniz se připojí jen proto, aby ji udržel od někoho jiného. Během nečekané cesty se musí vypořádat s minulostí a rozhodnout, zda má láska v jejich budoucnosti ještě místo.