Ve městě Grasse je v nádrži na horký tuk objevena mrtvola. Tetování na těle oběti vede k legendární 13. parfémové notě – bájnému grálu parfemářů – který pochází ze starověkého Egypta. Vrchní inspektorka Marianne Dusseyreová se musí spojit se svou bývalou snachou, mladou Sophií Mournelovou, aby odhalila pravdu.