Vraždy v Aix-en-Provence
Kapitánka Anne Giudicelliová je pověřena vyšetřováním případu mrtvoly nalezené ukřižované v kryptě katedrály Saint-Sauveur v Aix-en-Provence. Najde starý pergamen psaný ve stylu Nostradamova proroctví. Anne si brzy uvědomí, že bude potřebovat pomoc své nevlastní sestry Pauline, přestože spolu už deset let nemluvily.
Kapitánka Anne Giudicelliová je pověřena vyšetřováním případu mrtvoly nalezené ukřižované v kryptě katedrály Saint-Sauveur v Aix-en-Provence. Najde starý pergamen psaný ve stylu Nostradamova proroctví. Anne si brzy uvědomí, že bude potřebovat pomoc své nevlastní sestry Pauline, přestože spolu už deset let nemluvily. Zatímco si jedna budovala kariéru u policie, ta druhá se stala uznávanou historičkou se specializací na dešifrování textů onoho vizionářského proroka. Záhy dojde ke třem dalším vraždám a Anne pokaždé najde kus pergamenu, který se Pauline podaří dešifrovat. Mohlo by se jednat o kletbu nebo řádění psychopata? Všechny stopy naznačují, že další obětí bude Pauline. Má s těmi vraždami něco společného? Proč ona? Jaké je jejich rodinné tajemství, které vyvolalo takový hněv?