Bratři a sestry
Seriál Bratři a sestry sleduje rodinu Walkerových, kteří poznávají, co to znamená být rodinou v 21. století, když po smrti patriarchy Williama musí sourozenci čelit pokušení, podvodům a zármutku.
Rodinu Walkerových z kalifornského Ojai tvoří pět sourozenců: Sarah, Kitty, Tommy, Kevin a Justin. Všichni jsou poněkud narušení a hluboce zapletení do svých životů. Po smrti otce Williama se pět sourozenců potýká s pokušením, podvody a zármutkem. Seriál Bratři a sestry zkoumá, co to znamená být rodinou v 21. století, kdy se sourozenci snaží přijmout své rodiče jako lidi – chybující a rozporuplné.