Mimi šéf: Rodinný podnik
Z Teda Templetona, který se svým bratrem Timem v prvním díle oblíbeného animovaného filmu zjišťoval, proč děti prohrávají na trhu rodičovské lásky, by se mohl stát velký pracháč, kterému by mohlo být všechno jedno. Ale není - když zjistí, že Timova malá dcera Tina je také na tajné misi coby agentka BabyCorp.
Z Teda Templetona, který se svým bratrem Timem v prvním díle oblíbeného animovaného filmu zjišťoval, proč děti prohrávají na trhu rodičovské lásky, by se mohl stát velký pracháč, kterému by mohlo být všechno jedno. Ale není - když zjistí, že Timova malá dcera Tina je také na tajné misi coby agentka BabyCorp. Jejím cílem je zastavit zvrhlý plán, který má proměnit děti ve spratky. A k tomu potřebuje pomoc svého otce i strýce. Ted a Tim musí děti přivést zpět k vesele pobuřujícím dobrodružstvím, které jim připomenou skutečnou sílu rodiny!