Stále optimistický koala Buster Moon a jeho herci mají nový sen: uspořádat dosud nejoslnivější show v Redshore City, hlavním městě zábavy světa. Má to jeden háček: musí přesvědčit světovou jedničku, uzavřenou a samotářskou rockovou hvězdu Claye Callowaye, aby se k nim přidal.
Všechny vaše oblíbené pěvecké a taneční hvězdy z filmu Zpívej se vracejí, bude to událost roku a záruka dobré nálady. Stále optimistický koala Buster Moon a jeho herci mají nový sen: uspořádat dosud nejoslnivější show v Redshore City, hlavním městě zábavy světa. Má to jeden háček: musí přesvědčit světovou jedničku, uzavřenou a samotářskou rockovou hvězdu Claye Callowaye, aby se k nim přidal. Dikobrazí rockerka Ash, citlivý gorilák Johnny, plachá slonice Meena a provokující čuně Gunter se vracejí s velkolepými hity a elektrizujícími výkony v komedii o léčivé síle hudby.