Krvavá nevěsta
Ve filmu KRVAVÁ NEVĚSTA sledujeme mladou nevěstu, která se dle dávné tradice bohaté a výstřední rodiny svého novomanžela připojí k jejich hře, která se promění ve vražedný boj o přežití.