Little Baby Bum
Little Baby Bum je zábavný a poučný pořad pro děti s klasickými i novými dětskými říkankami. Šestiletá Mia se svými kamarády a rodinou zkoumá okolní svět prostřednictvím písniček a občas i trochou kouzel. Svět, ve kterém zvířata umí tančit, autobusy jsou kamarádi a deštivé dny nikdy nejsou nuda.