The Real Queens of Hip-Hop: The Women Who Changed the Game – An ABC News Special
The Real Queens of Hip-Hop: The Women Who Changed the Game přináší intimní pohled na vývoj a vliv MC a rapperek očima žen, které pomohly vytvořit hudební a kulturní impérium. Tento speciál nabízí výhradně ženské rozhovory, a to počínaje průkopnicemi 70. a 80. let přes hitparádové jedničky konce 20. a začátku 21. století až po hvězdy současnosti, ve kterých se tyto významné umělkyně otevřeně svěřují s nejdůležitějšími momenty své kariéry a sdílejí pohled do zákulisí svých životních příběhů.
Speciál The Real Queens of Hip-Hop: The Women Who Changed the Game přináší intimní pohled na vývoj a vliv MC a rapperek očima průkopnic, které pomohly vytvořit hudební a kulturní impérium. Tento hodinový pořad nabízí výhradně ženské rozhovory – vyprávění Salt ze Salt-N-Pepa, originální vystoupení mluveného slova legendární MC Lyte a originální hudbu od WondaGurl. Zároveň obsahuje nové rozhovory s dnešními hitparádovými jedničkami, jako jsou City Girls, s průkopnicemi 70. let, jako je „matka mikrofonu“ MC Sha-Rock, a dále hvězdami 80. a 90. let minulého století a začátku 21. století, jako je Da Brat, Eve, Trina nebo Yo-Yo. Tyto významné umělkyně se otevřeně svěřují s nejdůležitějšími momenty své kariéry a sdílejí pohled do zákulisí svých životních příběhů. Součástí pořadu je také výjimečná mezigenerační diskuze, kterou vede rozhlasová moderátorka a rapperka Angie Martinezová s Lakeyah, Lil Mama a Roxanne Shanté. Společně probírají své zkušenosti s pronikáním do průmyslu, kterému dominují muži a který vyvíjí na ženy v záři reflektorů tlak ohledně jejich těla a krásy, a s tím, jak internet a sociální média změnily pravidla rapu.