Lví král
Snímek Lví král od studia Disney, jenž režíroval Jon Favreau, se odehrává v africké savaně, kde musí mladý a budoucí lví král překonat zradu a tragédii, aby se mohl ujmout vlády nad Lví skálou. Animovaná klasika vyprávěná za pomoci nejmodernějších filmových technologií uvádí známé postavy na stříbrné plátno zcela novým, realistických způsobem.