Aristokočky
Výstřední milionářka odkáže všechen svůj majetek své vyšlechtěné kočce a jejím třem koťátkům. To se však nelíbí hamižnému sluhovi. Jeho hrabivé plány mu překazí pouliční kocour Thomas O’Malley.
Každý rád by kočkou chtěl se stát! V centru Paříže odkáže výstřední milionářka všechen svůj majetek své vyšlechtěné kočce a jejím třem koťátkům. Hamižný a popletený sluha se snaží dědické řízení přerušit a kočky odstranit, ovšem plány mu překazí pouliční kocour Thomas O’Malley a jeho pomocníci, kocouři z jazzové kapely, která hraje v polorozpadlém bývalém baru. Následovat může jedině báječná směs zábavy a dobrodružství.