Malá mořská víla
Záplava kreslených postaviček, skvělé animace a nezapomenutelných hudebních čísel, to je Malá mořská víla, jeden z nejslavnějších celovečerních filmů od Walta Disneye, oceněný dvěma Oscary. Princezna Ariel, dcera krále moří Tritona, se vydává na svou životní dobrodružnou cestu, aby si splnila svůj nejkrásnější sen a také ochránila království svého otce před mořskou čarodějnicí Uršulou, která baží po vládě a pokladech. Se svými nejlepšími přáteli, roztomilou rybičkou Šupinkou a krabem Sebastianem, musí překonat spoustu obtížných překážek, aby její duše nepropadla navěky zlé čarodějnici. Obsahuje vyobrazení tabáku.