Všemi oblíbený poseroutka Greg Heffley (Zachary Gordon) je zpět v trojnásobné porci zábavy v nejnovějším filmu založeném na super populární knižní sérii! Gregův otec (Steve Zahn) mu vyhrožuje, že ho pošle na vojenskou školu, pokud se nevyvaruje problémů, nicméně Greg si najde úplně nové způsoby, jak si to u táty zavařit!