Fantastická čtyřka
Po přežití katastrofy ve vesmíru se Fantastická čtyřka proměnila v superhrdiny a snaží se sladit své síly, povinnosti a vztahy jako dysfunkční rodina. Čtyřka překoná své osobní konflikty a nakonec spojí síly, aby porazili Dr. Dooma, zlovolné kovové zosobnění jejich zrádného bývalého sponzora.