Frankenweenie: Domácí mazlíček
Studio Disney a filmový génius Tim Burton uvádí neuvěřitelně zábavný animovaný film Frankenweenie: Domácí mazlíček. Snímek je dojemným příběhem malého chlapce a jeho psího přítele. Sparky, Viktorův čtyřnohý kamarád, nenadále zemře a truchlící chlapec se rozhodne využít všechny svoje vědecké vědomosti, aby svého mazlíčka získal zpátky… s několika drobnými rozdíly. Zpočátku se svůj sešitý výtvor snaží skrývat, když se ale Sparky dostane mezi lidi, uvědomí si Viktor, jeho spolužáci i učitelé, stejně jako všichni obyvatelé maloměsta, že „nový život“ nemusí nutně znamenat „lepší život“.