Expedice: Džungle
Vydejte se spolu s oblíbenými hereckými hvězdami Dwaynem Johnsonem a Emily Bluntovou za dobrodružstvím ve struhujícím snímku od studia Disney s názvem Expedice: Džungle. Čeká vás vzrušující plavba po řece Amazonce s mazaným kapitánem Frankem Wolffem a neohroženou archeoložkou, doktorkou Lily Houghtonovou. Lily se vydává z Londýna do amazonské džungle, kde se spolu se svým bratrem nalodí na Frankovovu rozvrzanou loďku zvanou La Quila. Lily totiž pátrá po prastarém stromě s léčivou mocí tak nevídanou, že by mohla změnit budoucnost světové medicíny. Nesourodá trojice musí během dobrodružné expedice čelit nesčetnými nebezpečím a nadpřirozeným silám, které číhají v podmanivé kráse bujného deštného pralesa. Čím blíž se hrdinové dostávají k odhalení tajemství ztraceného stromu, tím víc dávají v sázku nejen osud svůj, ale i celého lidstva.