Kim Possible
Všední hrdinka Kim Possibl a její nejlepší kamarád Ron Stoppabl začínají jejich první rok na střední škole a během toho zachraňují svět před zlými padouchy. I když byli Kim a Ron vždy o krok napřed před svými nepřáteli, první rok na škole je mnohem větší výzva než si akční hrdinka dokázala představit. Když jim Drakken a Shego dýchají na záda, tak se Kim musí spolehnout na svojí rodinu a tým Possibl - Rona, počítačového génia Wada, novou kamarádku Athenu a Rufuse, nahou krtko-krysu.