Rakeťák
„Rakeťák“ od Disney a Pixaru — ucelený příběh o původu Buzze Rakeťáka (s hlasem Chrise Evanse), hrdiny, jenž se stal inspirací pro hračku — sleduje legendárního strážce vesmíru při intergalaktickém dobrodružství.