The Last Duel
Jodie Comer hraje dechberoucí roli v příběhu o zradě a pomstě, zasazeném do Francie 14. století, od vizionářského režiséra Ridleyho Scotta. Ve filmu natočeném podle skutečných událostí hrají Matt Damon a Adam Driver jako přátelé Jean de Carrouges a Jacques Le Gris, dva rytíři, kteří musí bojovat na život a na smrt poté, co de Carrougesova manželka (Comer) obviní Le Gris ze znásilnění.