Deník malého poseroutky: Výlet za všechny peníze
Výlet rodiny Heffleyových na oslavu babiččiných 90. narozenin se zvrtne kvůli Gregovu nejnovějšímu plánu zúčastnit se videoherního festivalu. Tato dobrodružná výprava přes celou zemi, inspirována jednou z nejprodávanějších knižních sérií všech dob, se promění v zážitek, na který Heffleyovi nikdy nezapomenou!