Zázračná mysl
Melody Brooksová, žákyně šesté třídy trpící mozkovou obrnou, je velice chytrá a vtipná, ale protože nemůže normálně mluvit a je na vozíčku, nedostává stejnou šanci jako její spolužáci. Jejího nadání si všimne mladá učitelka a díky ní se Melody dostane do běžné třídy. Melody dokáže, že je důležitější, co říká, než jak to říká.
Melody Brooksová, žákyně šesté třídy trpící mozkovou obrnou, je velice chytrá a vtipná. Protože ale nemůže normálně mluvit a je na vozíčku, ostatní ji litují a její přítomnost je obtěžuje. Melody má neúnavné zastání ve svých rodičích, ale přála by si, aby ji vnímal a naslouchal jí i okolní svět. Jejího nadání si všimne mladá učitelka, která Melody povzbudí, aby se účastnila vyučování v běžné třídě. Přes mnohé nástrahy a obtíže dovede Melody svůj třídní tým k úspěchu v soutěžním kvízu. Zároveň dokáže svým nově získaným hlasem inspirovat k odvážným krokům svou rodinu, ředitelku školy, spolužáky, extravagantní sousedku a dokonce i rodinnou rybku.