Agatha za vším schovaná
Jistý podezřelý mladík sejme z nechvalně proslulé čarodějky Agathy Harkness kletbu. Bezmocnou a zranitelnou Agathu zaujme mladíkova nabídka vydat se legendární cestou Necestou, na které čekají mnohé nástrahy a zkoušky. Kdo přežije a Necestou zdárně projde, získá to, co mu nejvíce chybí. Společně se záhadným mladíkem založí Agatha nový koven a s dalšími třemi čarodějkami a jednou civilistkou se vydají cestou Necestou.