Bizaardvark
Nejlepší kamarádky Paige a Frankie dobývají svět video bloggerů svým vtipným online komediálním kanálem „Bizaardvark“. Když dosáhnou hranice 10.000 sledujících, dostanou kamarádky pozvánku do vlivného studia Vuuugle, kde mohou natáčet svá videa. V tak „cool“ prostředí - a s pomocí dlouholetého kamaráda a 12letého agenta Bernieho, plus dalších hvězd z Vuuugle, Dirka a Amelie - se kamarádky vydávají na komediální dobrodružství vedená snahou vládnout světu bloggerů.