Husí kůže: Zmizení
Když jsou dvojčata Devin a Cece poslána na léto do brooklynského Gravesendu za svým rozvedeným otcem, vědcem Anthonym Brewerem, musí se spojit s novými přáteli, aby zachránili čtvrť před dlouho dřímající hrozbou.