Kauza Theranos
Peníze. Láska. Tragédie. Podvod. Seriál „Kauza Theranos“ od výkonné producentky Elizabeth Meriwetherové vypráví osud Elizabeth Holmesové (Amanda Seyfriedová) a její společnosti Theranos. Je to neuvěřitelný příběh ctižádosti a slávy s neblahým koncem. Jak se mohlo stát, že nejmladší miliardářka na světě, která se vypracovala sama, přišla během okamžiku o všechno?