Mistr Manny
Mistr Manny a jeho sada přátelského nářadí s lidskými vlastnostmi jsou připraveni zasáhnout všude tam, kde se vyskytne nějaký problém. Seriál sleduje humorná dobrodružství tohoto dobrosrdečného opraváře a jeho eklektické skupiny mluvicího nářadí, a zároveň poskytuje předškolním divákům modelová řešení konfliktů a dovednosti v oblasti odstraňování problémů. Mistr Manny je multikulturní seriál o tom, jak věci fungují.
Mistr Manny a jeho sada přátelského nářadí s lidskými vlastnostmi jsou připraveni zasáhnout všude tam, kde se vyskytne nějaký problém. Seriál sleduje humorná dobrodružství tohoto dobrosrdečného opraváře a jeho eklektické skupiny mluvicího nářadí, a zároveň poskytuje předškolním divákům modelová řešení konfliktů a dovednosti v oblasti odstraňování problémů. Mistr Manny je multikulturní seriál o tom, jak věci fungují. Latinskoamerický hrdina Manny Garcia je ochotný a odhodlaný mladý muž, který je, mimo jiné díky své eklektické sadě mluvicího nářadí, místním odborníkem na vše, co nefunguje. Mannyho komediální eskapády zahrnují španělskou kulturu a jazyk, zatímco Manny a jeho nářadí ukazují mladým divákům, jak nejlépe zvládnout každodenní potíže.