Ms. Marvel
Seriál Ms. Marvel od Marvel Studios je původní seriál, který sleduje příhody Kamaly Khanové, náctileté americké muslimky vyrůstající v Jersey City. Je to zapálená pařanka a spisovatelka fan-fiction, která má přebujelou fantazii – obzvláště ve spojení s Captain Marvel. Kamala má ovšem pocit, že ve škole ani doma příliš nezapadá... tedy dokud neobdrží schopnosti jako hrdinové, k nimž vzhlíží. Život se superschopnostmi je přece lepší, ne?