Mupeti právě teď
Scooter pospíchá aby stihl nahrát zbrusu nový seriál Mupetů. Termín odevzdání je právě teď a Scooter se bude muset vypořádat s veškerými překážkami, rozptýlením a komplikacemi, které mu zbytek Mupetí party předhodí.