Lovci pokladů: Na hraně historie
Život Jess Valenzuelové se obrátí vzhůru nohama, když jí enigmatický cizí muž dá stopu k pokladu, jenž byl ztracen několik set let a může mít spojitost s jejím dlouho zesnulým otcem. Jess umí řešit hádanky a její schopnosti jsou pořádně otestovány, když se svými přáteli následuje řadu stop ukrytých v amerických artefaktech a památkách. Dokáže Jess přechytračit obchodnici se starožitnostmi na černém trhu v závodě o největší ztracený poklad v historii a odhalit pravdu o minulosti své rodiny?
Život Jess Valenzuelové se obrátí vzhůru nohama, když jí enigmatický cizí muž dá stopu k pokladu, jenž byl ztracen několik set let a může mít spojitost s jejím otcem, který zemřel, když byla malá. Jess umí řešit hádanky a její schopnosti jsou pořádně otestovány, když se svými přáteli následuje řadu stop ukrytých v amerických artefaktech a památkách. Když se ale Jess ponoří do hledání hlouběji, ocitne se v závodě s bohatou a nelítostnou lovkyní pokladů a je zároveň nucena zpochybnit loajalitu někoho blízkého. Najde Jess největší ztracený poklad v historii a konečně odhalí pravdu o minulosti svého otce?