komedie, fantasy
Nejlepší kamarádky Raven a Chelsea jsou opět spolu a pod jednou střechou vychovávají své tři děti! Ravenina jedenáctiletá dvojčata Booker a Nia spolu s devítiletým synem Chelsea, Levim, vedou chaotickou, ale zábavnou domácnost, do které se často přidá i nejlepší kamarádka dvojčat a sousedka Tess. Raven stále dokáže vidět záblesky budoucnosti, ale není jediná v rodině - stejnou schopnost má i Booker. I když budoucnost nemusí být vždy křišťálově čistá, bez ohledu na danou situaci to vždy zvládnou vyřešit jako jedna velká šťastná rodina.